Hà participatu cù successu à a fiera di e-commerce transfrontaliera di Cina (Shenzhen).

Fiera di ShenzhenDa u 13 à u 15 di settembre di u 2023, avemu participatu à a fiera transfrontaliera di e-Commerce di China (Shenzhen).

Questa hè a prima volta chì avemu participatu à stu tipu di fiera, postu chì a maiò parte di i nostri prudutti sò di pesu ligeru è di taglia chjuca, ci sò assai tranquilli di a cumpagnia chì face l'inchiesta di cummerciale Cross-Border E-commerce nantu à questu, hè ancu un accessori chì usanu in casa è devenu cambià per parechji anni, cusì pensemu chì sta fiera hè ancu adattata per i nostri prudutti di cuscini da bagnu.

Questa volta, assai di l'imprese in u Sud di a Cina soprattuttu in Shenzhen chì facenu affari di e-commerce Cross-Boarder venenu à visità.Ancu noi eramu in l'affari di cuscinu di bagnu per più di 21 anni, ma durante a fiera, avemu trovu chì a maiò parte di i visitori ùn sanu micca ciò chì hè l'usu di stu pruduttu, pare chì questu hè un novu pruduttu per elli, raramente vede. o aduprà in a vita.Pensu chì questu hè per via di l'abitudine diffirenti da a Cina à l'America di u Nordu è l'Europa.

A Cina hè un paese in via di sviluppu, forse a maiò parte di l'appartamentu ùn anu micca assai spaziu per riparà cù una bagnera è a ghjente ùn hà ancu micca quellu tempu di divertimentu longu per gode di u bagnu dopu à u travagliu, cusì scegliemu di piglià a doccia invece di piglià u bagnu nurmale.

Ma assai visitatori sò tranquilli interessanti in i nostri prudutti è pensanu chì anu u mercatu chì vende in Internet.Allora a maiò parte di elli hà dettu chì vulterà è studià più di stu pruduttu s'ellu hè bonu per fà l'affari di e-commerce Cross Boarder allora darà più dettagli da noi.

Mantenemu in cuntattu è aspittemu à avè a cooperazione cun elli prestu.

 


Tempu di post: 19-sep-2023